Buse Terim'in açıklamalarına göre, markalar iş birliği yapacakları kişileri markayı tanıyan, anlayan, üreten ve ilişkiyi profesyonelce yürütebilen kişilerden seçmelidir .
Terim, global markaların iş birliği yaptıkları kişileri genellikle ajansların yönlendirmesiyle, markayı gerçekten bilmeyen ve adını doğru telaffuz edemeyen kişilerden seçtiklerini, bunun sebebinin ise bu kişilerin ajanslardaki bazı kişilerin yakın arkadaşları ya da çevresinden olmaları olduğunu belirtmiştir .
Terim'e göre, her markanın bir DNA'sı ve ruhu vardır ve bu ruhu en iyi anlatacak kişiler markayı tanıyan ve anlayan kişilerdir .
Ayrıca, bir markanın hedefinin sadece dergide yer almak olmaması gerektiğini, özgün, kaliteli ve orijinal fikirlerin olduğu lansmanlar, tanıtımlar ve projeler yapması gerektiğini ifade etmiştir .