• Buradasın

    Özge Özpirinçci reklam anlaşmaları

  • Özge Özpirinçci yeni projesinde Salih Bademci ile bir kez daha partner olacak. Özpirinçci, sete çıkmadan önce Salih Bademci’ye mesaj attığını söyledi: “İlk ve Son’a başladığımızda üç aylık hamileydim. Şimdi ise Salih’e mesaj attım; ‘Biliyorsun hamile değilim ve senin canına okuyacağım; haberin olsun.’ Salih, ‘Eyvah!’ diye cevap verdi.”hurriyet.com.tr’te aç

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Özge Özpirinçci'nin hangi markalarla iş birliği yaptığına dair spesifik bilgiler mevcut değil. Ancak, oyuncunun reklam projelerinde son derece seçici olduğu ve yalnızca güvendiği, bizzat kullandığı markaların yüzü olmayı kabul ettiği bilinmektedir 124.
    Özpirinçci, kariyerinin başında bir kek reklamıyla çıkış yapmış olsa da, daha sonra çocuk ürünü reklamlarında yer almadığını ve bu konuda taviz vermediğini belirtmiştir 25.
    Daha fazla bilgi için oyuncunun katıldığı "Ne Olursan Ol Rahat Ol" adlı programdaki açıklamalarına başvurulabilir 125.
    5 kaynak
    Güvenilir marka kriterleri şunlardır:
    • Marka ismi: Global iletişim kriterlerine uygun, tüm dillerde aynı sesle yazılıp okunabilen, üretim ve hizmet alanını çağrıştıran bir isim olmalıdır 1.
    • Tescil: Marka tescil işlemlerinin tamamlanması gereklidir; hem ulusal hem de uluslararası tescil, markanın global alanda markalaşmasına katkı sağlar 12.
    • Alan adı ve web sitesi: Marka isminin alan adının alınması ve web sitesinin tasarlanması önemlidir 1.
    • Sosyal medya hesapları: Marka ismiyle sosyal medya hesapları oluşturulmalıdır 1.
    • Belgeler: Marka, alanına uygun her türlü belgeyi (TSE, TSEK, ISO gibi kalite belgeleri) almalıdır 14.
    • Tanınmışlık: Marka, sektörde köklü bir yere sahip olmalı, yüksek reklam ve tanıtım faaliyetleri yürütmelidir 23.
    Bu kriterler, markanın güvenilir ve başarılı olmasını sağlar.
    5 kaynak
    Özge Özpirinçci'nin anne olduktan sonra reklamlara bakış açısı şu şekilde değişti:
    • Daha seçici oldu 23. Anne olduktan sonra çocuk ürünleri reklamları konusunda daha titiz davranmaya başladı 23.
    • Markanın güvenilirliğini ön planda tuttu 23. Bir markayla iş birliği yaparken en temel kriterinin güven olduğunu belirtti 23.
    • Kullanıcı olmayı önemsedi 4. Bir markanın yüzü olacakken o markayı sevmesi ve kullanması gerektiğini, insanlara gönül rahatlığıyla "Alın, kullanın" diyebilmesi gerektiğini söyledi 4.
    Özpirinçci, bu süreçte bugüne kadar herhangi bir çocuk ürünü reklamında yer almadığını ve bu konuda taviz vermeyeceğini vurguladı 23.
    5 kaynak
    Özge Özpirinçci, çocuk ürünü reklamlarında yer almadığını çünkü bir markanın yüzü olacaksam mutlaka o markayı sevmeliyim ve kullanıcısı olmalıyım istediğini belirtti 123.
    Ayrıca, güvenmediği hiçbir markanın yüzü olmayacağını vurguladı 15.
    Özpirinçci, bu konuda "Bu ülkede çocuk sahibi olup herhangi bir çocuk ürünü reklamında oynamayan tek kadın oyuncu ben olabilirim" diyerek bu alandaki hassasiyetini dile getirdi 14.
    5 kaynak
    Özge Özpirinçci'nin reklam anlayışı, güven ve kişisel ilkelere dayanmaktadır 134. Oyuncu, bir markanın yüzü olmadan önce o markayı yakından tanıdığını ve kullandığını belirtmektedir 134.
    Özpirinçci'nin reklam anlayışına şekil veren bazı unsurlar:
    • Seçicilik: Güvenmediği hiçbir markanın yüzü olmayacağını ifade etmektedir 134.
    • Çocuk ürünü reklamları: Kariyerinde bu tür reklamlarda yer almadığını ve bu alanda tek kadın oyuncu olabileceğini belirtmiştir 125.
    • Kişisel deneyim: Kariyerinin başında rol aldığı bir browni reklamıyla büyük bir çıkış yakaladığını, ancak son yıllarda daha seçici olduğunu dile getirmiştir 134.
    5 kaynak