• Buradasın

    Resmi Gazete'de Cumhurbaşkanlığı atamaları yayımlandı

  • Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzası ile atama kararları Resmi Gazete'de yayımlanarark yürürlüğe girdi. 
    1
    30 Temmuz
    Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan kararlara göre, Kentsel Dönüşüm Başkanlığı'nda açık olan başkan yardımcılığına Savaş Keçeci, Milli Eğitim Bakanlığı'nda açık bulunan Destek Hizmetleri genel müdür yardımcılığına Nur Özkaya atandı. 
    2
    30 Temmuz
    Resmi Gazete kararı ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Başkan Yardımcısı Çağatay Özdemir görevden alındı ve İletişim Başkan Yardımcılıklarına İlhami Giray Şahin ve Ferhat Pirinççi atandı. 
    3
    30 Temmuz
    Ayrıca kamuya ait bazı kurumların yönetim kurullarında da yeni isimler görevlendirildi. 
    4
    30 Temmuz
    Ayrıca karara göre, Diyanet İşleri Başkanlığında Elazığ İl Müftüsü İrfan Üstündağ, Sivas İl Müftüsü Ahmet Celalettin Altunkaya ve Uşak İl Müftüsü Burhan Çakır görevden alındı. 
    5
    30 Temmuz

    Diğer konular

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Diyanet İşleri Başkanlığı'nda yapılan atamalar, 633 sayılı Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun ve Diyanet İşleri Başkanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümlerine göre belirlenir 135.
    Bazı atama şartları:
    • Başkan olarak atanabilmek için, en az dört yıllık dinî yükseköğrenim mezunu olmak, başkanlıkta müftülük veya üstü görevlerde on yıl veya vaiz olarak yirmi yıl görev yapmış olmak ve kırk yaşını tamamlamış olmak gereklidir 134.
    • İl müftüsü olarak atanabilmek için, en az dört yıllık dinî yükseköğrenim mezunu olmak, başkanlıkta ilçe müftüsü veya dengi görevlerde toplam sekiz yıl veya ilahiyat fakültelerinde öğretim üyesi olarak beş yıl görev yapmış olmak gerekir 135.
    Atama işlemleri, illerde müftü, dini yüksek ihtisas merkezi müdürü veya eğitim merkezi müdürünün inhası üzerine vali, ilçelerde ise aynı kişilerin inhası üzerine kaymakam onayı ile gerçekleştirilir 35.
    5 kaynak
    Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.'nin (Türkşeker) yönetim yapısı şu şekildedir:
    • Organlar: Türkşeker'in organları Yönetim Kurulu ve Genel Müdürlüktür 24.
    • Yönetim Kurulu:
      • 7 üyeden oluşur 15.
      • Başkan ve başkan vekili seçilir 1.
      • Görev süresi bir yıldır 1.
      • Genel Müdür, Yönetim Kurulunun başkanıdır 24.
    • Genel Müdürlük: Genel müdür, genel müdür yardımcıları ve bağlı birimlerden oluşur 24.
    Yönetim Kurulu, Türkşeker'in amaç ve faaliyetlerini gerçekleştirmesi ve yönetimi ile ilgili gerekli her türlü kararı alır 24. Genel Müdür, ilgili mevzuat hükümleri ve Yönetim Kurulu kararları çerçevesinde Türkşeker'i yönetir ve üçüncü kişilere karşı temsil eder 24.
    5 kaynak
    Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (TİGEM), Türkiye'nin tarım ve tarıma dayalı sanayinin ihtiyacı olan mal ve hizmetleri üretmek amacıyla çeşitli faaliyetler yürütmektedir 34. Bu faaliyetler arasında:
    • Bitkisel üretim: Sertifikalı tohum (buğday, yonca, fiğ, mercimek) üretimi 13.
    • Hayvancılık: Safkan Arap atı, sığır, koyun, keçi ve ceylan yetiştiriciliği 13.
    • Tohumluk ve ürün işleme: Tohumluk buğday, fiğ, silajlık mısır üretimi; çiftçilerden ürün kıymetlendirme 4.
    • Araştırma ve işbirliği: Bitkisel ve hayvansal üretim, yetiştirme ve ıslah konularında araştırmalar yapma, diğer kuruluşlarla işbirliği 4.
    • Tesis kurulumu: Üretim ve işleme tesisleri kurma, yer kiralama ve kiraya verme 4.
    5 kaynak
    Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'nın (CİB) bazı görevleri:
    • Devletin tanıtma siyasetine yardımcı olmak ve Cumhurbaşkanınca belirlenecek stratejilerin tespitine yardımcı olmak 235.
    • Tanıtma Fonuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek 235.
    • Kamuoyunun doğru bilgilerle aydınlatılmasını sağlamak ve bunun etkisini belirlemek 235.
    • Türkiye'nin dış tanıtım faaliyetlerini yönlendirmek ve uluslararası platformlarda doğru bilgilendirmeyi sağlamak 235.
    • Türkiye hakkındaki propaganda faaliyetlerini takip etmek ve gerekli tedbirleri almak 235.
    • Vatandaşların talep, görüş ve önerilerini kolayca iletebilmelerine yönelik tedbirler almak 235.
    • Basınla ilişkileri düzenlemek ve basın mensuplarının çalışmalarını kolaylaştırmak 235.
    • Sivil toplum kuruluşlarına destek sağlamak ve kapasite geliştirme projeleri yürütmek 235.
    • Süreli ve süresiz yayınlar planlamak ve yayımlamak 235.
    • Basın kartı düzenlemek ve Basın Kartı Komisyonu'nun sekretarya faaliyetlerini yürütmek 235.
    5 kaynak
    Devlet Malzeme Ofisi'nin (DMO) bazı görevleri:
    • Kamu kurum ve kuruluşlarının malzeme ihtiyaçlarını karşılamak 245. DMO, kamu yararı gözeterek, kamu kaynaklarının etkin ve verimli kullanılmasını sağlar 25.
    • Mal ve hizmet tedarikini gerçekleştirmek 25. Ofis, iç ve dış piyasalardan ihaleler yoluyla ihtiyaçları karşılar ve bu süreçte şartnameye uygunluk denetimini yapar 25.
    • Dağıtım ve teslimat hizmeti sunmak 24. İhtiyaçları, tek fiyat üzerinden müşterilere ulaştırır 4.
    • Taşımacılık yapmak 25. Ofis, amaç ve faaliyet konularıyla ilgili her türlü taşımacılığı gerçekleştirir 25.
    • Depo hizmetleri sunmak 25. Depolar kurar, kiralar veya kiraya verir 25.
    5 kaynak