• Türkiye’nin dijital dönüşümünde lokomotif rol üstlenen Türk Telekom, geleceği hedefleyen yatırımları ve müşteri deneyimini merkeze alan yaklaşımıyla mobil iletişimdeki istikrarlı başarısını sürdürüyor. 
    1
    17 Haziran
    Şirket, 2024 yılı boyunca mobil numara taşıma pazarında en çok tercih edilen operatör oldu. 
    2
    17 Haziran
    Fiberdeki uzmanlığını mobil alana taşıyarak ‘Fiber Mobilite Çağı’nı başlatan Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşteri numarasını taşıdı ve Türk Telekom mobil numara taşımadaki liderliğini sürdürdü. 
    3
    17 Haziran
    Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğini belirtti. 
    4
    17 Haziran

    Diğer konular

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Numara taşıma süreci genellikle şu adımları içerir:
    1. Başvuru: Geçiş yapmak istenen operatöre, internet sitesi, müşteri hizmetleri veya mağazalar aracılığıyla başvuru yapılır 12.
    2. Kontrol ve Form Doldurma: Başvuru esnasında kimlik bilgileri ve abonelik durumu kontrol edilir, gerekli formlar doldurulur 25.
    3. Koordinasyon: Operatörler arasında koordinasyon sağlanır ve numara yeni hizmet sağlayıcıya aktarılır 25.
    4. Eski Hattın Kesintisi: Numara taşıma işlemi tamamlandığında, eski operatör hattı deaktive eder 5.
    5. Yeni SIM Kart: Yeni operatörden alınan SIM kart, eski SIM kartın yerine takılır 2.
    İşlem genellikle 1-3 iş günü sürer, ancak eski operatörün süreçlerine bağlı olarak bu süre uzayabilir 12. Numara taşıma sırasında genellikle herhangi bir ücret ödenmez 12.
    5 kaynak
    Türk Telekom'un müşteri odaklı hizmetlerinden bazıları şunlardır:
    • Online Hizmet Merkezi 3. Fatura sorgulama, fatura ödeme, arıza bildirimi, yeni ürün siparişi, tarife paket değişiklikleri ve nakil işlemleri gibi hizmetler sunar 3.
    • Çağrı merkezi 15. 444 1 444 numaralı çağrı merkezi, haftanın her günü 7/24 hizmet vererek müşterilere kesintisiz destek sağlar 15.
    • Canlı destek 5. Türk Telekom'un resmi web sitesi üzerinden canlı destek hizmetine bağlanarak müşteri temsilcileriyle anlık iletişim kurulabilir 5.
    • Mağazalar 5. Türkiye genelindeki Türk Telekom mağazalarına giderek müşteri temsilcileriyle birebir görüşülebilir ve işlemler gerçekleştirilebilir 5.
    Türk Telekom, ayrıca fatura ve tarifelerle ilgili bilgi, teknik destek, paket ve kampanya bilgilendirme gibi hizmetler de sunmaktadır 5.
    5 kaynak
    Türk Telekom'un altyapı yatırımları şunlardır:
    • Fiber ağ uzunluğu: 2025 yılının ilk çeyreğinde 482 bin km'ye ulaştı, yıl sonunda 500 bin km'ye ulaşılması hedefleniyor 14.
    • Fiber hane kapsamı: 33,2 milyona yükseldi 14.
    • LTE baz istasyonları: Yüzde 54'ü fiberle bağlandı 14.
    • Uluslararası altyapı: Avrupa, Orta Doğu ve Asya'da 48 bin km fiber optik şebeke ve 110'dan fazla varlık noktası ile birçok operatör ve şirkete hizmet veriyor 35.
    • 5G hazırlığı: 5G için gerekli fiber mobilite altyapısı oluşturuldu; mobil baz istasyonlarının yüzde 54'ü fibere bağlı 2.
    Türk Telekom, Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etmek amacıyla altyapı yatırımlarına devam ediyor 125.
    5 kaynak
    Mobil pazardaki diğer operatörlerin performansına dair güncel bilgiler bulunamadı. Ancak, 2021 yılında yapılan bir araştırmaya göre, nPerf tarafından belirlenen başarı skoruna göre en iyi mobil operatörler ve puanları şu şekilde sıralanmıştır 5:
    1. Vodafone - %87,97 5.
    2. Türk Telekom - %87 5.
    3. Turkcell - %82,04 5.
    Bu sonuçlar, Türkiye’deki 2G, 3G ve 4G hizmeti alan mobil kullanıcılar tarafından yapılan hız testlerine dayanmaktadır 5.
    Mobil operatörlerin performansı, kullanıcıların yaşadığı bölgeye göre değişiklik gösterebilir 5.
    5 kaynak
    Zeynep Özden'in açıklamaları, Türk Telekom'un müşteri deneyimini iyileştirme çabaları ve mobil alandaki güçlü performansını vurguluyor 45.
    Özden, Türk Telekom'un tüm iş kollarında insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ettiğini ve müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ederek onlara en uygun çözümleri sunmayı amaçladığını belirtiyor 45.
    Son bir yıl içinde 5 milyondan fazla müşterinin numarasını Türk Telekom'a taşımasının, sunulan deneyimin kalitesini ve müşterilerin şirkete olan güvenini gösterdiğini ifade ediyor 45.
    Özden, mobil numara taşıma pazarında lider operatör olarak müşteri memnuniyetini artırmayı ve kapsayıcı hizmet anlayışıyla büyümeyi sürdürmeyi hedeflediklerini de ekliyor 45.
    Ayrıca, Türk Telekom'un yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi ile 2023 yılı boyunca 4 milyonu aşkın müşteriye dijital destek sağlayarak hayatlarını kolaylaştırdıklarından bahsediyor 23.
    Zeynep Özden'in açıklamalarına şu sitelerden ulaşılabilir:
    • pazarlamasyon.com 2;
    • medya.turktelekom.com.tr 3;
    • ankahaber.net 4.
    5 kaynak